دنيا دو روزه
دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما






 

دوست دارم....

 

 

 

من می خواهم بدانی ، امروز و هر روز
وقتی می گویم دوستت دارم، این فقط یک کلمه نیست
با یک معنی ساده......
این یک احساس است، در کنار قلب من
یک عاطفه است که وجود دارد به خاطر تو...
به خاطر تو، به خاطر  تو، به خاطرتو
که قلب مرا روشن می کند، کلماتم را، زندگیم را روشن می کند...
دوستت دارم یعنی تو برای من شادی می آوری ،
و به من آرامش می دهی...
دوستت دارم یعنی تو بهترین دوست منی
کسی که می توانم به طرفش بروم؛ کسی که می توانم به او اعتماد کنم...
دوستت دارم یعنی تو شگفت انگیزی
انکار ناپذیرو همینطور عجیب خیلی عجیب عجیب تر از اونی که فکرش را می کنم...

 


 


 


 

دلم کسی را میخواهد

 

 
 
 

 

دلم کسی را می خواهد که دوستم داشته باشد ...

 

 

       شانه هایش را برای گریستن وسینه اش را برای نهادن سرم و

 

 

            چشمانش را برای خالی نمودن غم هایم می خواهم . دلم کسی را

 

 

                   می خواهد که مرا با هرانچه هستم دوست بدارد .

 

 

            با تمام خوبی ها و بدی هایم . با تمام مهربانی ها و نا مهربانی هایم .

 

               دلم کسی را می خواهد که افتاب مهر را به قلب خسته ام هدیه دهد

 


 


 


 


 

 
عشق چیست؟؟؟
 

 

 

به کودکی گفتند:عشق چیست؟

 

گفت: بازی

 

 

به نوجوانی گفتند:عشق چیست؟

 

 

گفت:رفیق بازی

 

به جوانی گفتند عشق چیست؟

 

 

گفت:پول وثروت

 

 

به پیرمردی گفتند:عشق چیست؟

 

 

گفت:عمر

 

 

به عاشقی گفتند عشق چیست؟

 

 

 چیزی نگفت:آهی کشید

 


 


 

 


 

 

گفتی...

 

گفتی عاشقی گفتم دوست دارم.                      

گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم گفتم من فقط ناراحت میشم

گفتی من به جز تو به کسی فکر نمیکنم. گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر میکنم.

گفتی تا ابد تو قلب منی . گفتم فعلا تو قلبم جا داری

گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو میکشم . گفتم اگه تو بری با یکی دیگه من فقط دلم میخواد طرفو خفه کنم

گفتی ...گفتم...

فرق ما اینکه :

تو دروغ میگفتی اما من راستش میگفتم


 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

رنگ عشق

 


در و دیوار دنیا رنگی است

 

 رنگ عشق

 

 خدا جهان را رنگ کرده است

 

 رنگ عشق؛ و این رنگ همیشه تازه است و هرگز خشک نخواهد شد

 

از هر طرف که بگذری، لباست به گوشه‌ای خواهد گرفت و رنگی خواهی شد

اما کاش چندان هم محتاط نباشی؛ شاد باش و بی پروا بگذر، که خدا کسی را دوستتر دارد که لباس‌اش رنگی‌تر است



 

 

سیل عشق

عاشق شد و عشق قطره قطره پشت دلش جمع شد؛ و یک روز رسید که قلبش تَرَک برداشت و عشق از شکافِ دلش بیرون ریخت.

سیلی از عشق راه افتاد و جهان را عشق بُرد.

فردای آن روز خدا دوباره جهانی تازه خلق کرد.



نظرات شما عزیزان:

MJ
ساعت2:10---4 مرداد 1391
ok mer30 jaleb bod

مهدیس
ساعت14:29---6 تير 1391
سلام نیما جان...مرسی که به وبلاگم سرزدی ونظرتو گفتی...درضمن مرسی از همدردیت.من همیشه دوس دارم که تو وبلاگم علاوه بر مطالب دیگران ،از نوشته های خودمم بزارم...خوشحال میشم بازم بهم سربزنی ونظرتو بگی موفق باشی...قربونت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:ضد دختر,جدید ضد دختر,اپدیت ضد دختر,همه چیز در مورد اهواز,اهواز,خوزستان,اطلاعات درباره اهواز,دعوا,جعر و بحث,تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,عشق,عاشقی,مطلب قشنگ,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,, ] [ 19:59 ] [ سعید نیما ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت